NEED HELP?

SINCE 1960

  • הזמנות

    • איך מזמינים באתר?
      הכנסי לאתר, בחרי את הפריטים שאת אוהבת, והוסיפי אותם לסל הקניות שלך. כעת, תוכלי לעבור על סל הקניות, לערוך אותו, או להשלים את הרכישה בקליק על מעבר לתשלום. בחרי שיטת תשלום ושיטת משלוח, נכון לרגע זה האופציה שעומדת לרשותך היא משלוח עד הבית. ברגע ביצוע ההזמנה תקבלי המייל אישור הזמנה ואנחנו נדאג לעדכן אותך בכתובת המייל שהזנת כשההזמנה שלך מוכנה.
    • האם עליי להרשם לאתר כדי לבצע הזמנה?
      לא, ניתן לבצע הזמנה כאורחת, אבל מומלץ להירשם: כך תוכלי ליצור אזור אישי עם הפריטים שאת הכי אוהבת, למצוא מידע על ההזמנות שלך, ולהזמין במהירות ובקלות בפעם הבאה.
    • איך אדע מה סטטוס ההזמנה שלי?
      כשהזמנתך תגיע לחברת השליחויות, תקבלי הודעת מייל עם מספר משלוח ולינק למעקב אחר ההזמנה, שיאפשר לך לבדוק באיזה שלב היא נמצאת בדרך אלייך.
    • האם ניתן לערוך שינויים בהזמנה שלי?
      אנו עושים את מירב המאמצים על מנת לשלוח את הזמנתך במהירות האפשרית, ולכן לא תמיד ניתן לערוך שינויים בהזמנה. בכל מקרה, את מוזמנת ליצור קשר עם שירות הלקחות שלנו במייל [email protected], ולבדוק מה ניתן לעשות.
    • איך ניתן לבטל עסקה שביצעתי?
      ניתן לבטל את העסקה באמצעות הודעת ביטול שתמסר לנו דרך המייל: [email protected] או באמצעות המקום המיועד לכך באתר. ניתן לקבל זיכוי כסכום הזמנתך בכרטיס האשראי.
  • מידות והתאמה

    • איך אני יודעת מה המידה שלי?
      הפריטים שלנו נמכרים בטווח מידות סטנדרטי שאת בטוח מכירה, אבל תמיד כדאי להציץ במדריך המידות שלנו, המופיע בכל עמודי הפריטים. בכל מקרה, גם אם בחרת במידה שלא מתאימה לך, את תמיד יכולה להחליף את הפריט באחד מסניפי הרשת או לבצע החזרה עם שליח ללא עלות 
  • מלאי וחזרה למלאי

    • אנחנו עובדים על זה, ממש בקרוב יהיה אפשר לסמן מוצרים ולבקש מאיתנו שנעדכן אותך ברגע שהם חוזרים.
  • סוגי תשלום ותשלומים

    • באילו דרכים אפשר לשלם בעת רכישה באתר
      ניתן לשלם באמצעות כל סוגי כרטיסי האשראי (מלבד דיינרס): ישראכרט, מאסטרקארד, ויזה, אמריקן אקספרס, באמצעות חשבון ה- PayPal או באמצעות Apple Pay. לא ניתן לשלם במזומן
    • האם ניתן לשלם בתשלומים?
      יס! ניתן לשלם בתשלומים לפי החלוקה הבאה: עד 2 תשלומים בקנייה מעל 200 ש"ח עד 3 תשלומים בקנייה מעל 300 ש"ח עד 4 תשלומים בקנייה מעל 400 ש"ח עד 5 תשלומים בקנייה מעל 600 ש"ח עד 7 תשלומים בקנייה מעל 1000 ש"ח
    • האם ניתן לשלם במזומן ברכישה באתר?
      לא. ניתן לשלם בכל סוגי כרטיסי האשראי או בפיפאל
    • אני חוששת שחויבתי פעמיים, איך ניתן לברר זאת?
      כל הזמנה מחוייבת פעם אחת בכל הזמנה. האתר מאובטח במערכת אבטחת מידע המבצעת בדיקה יומית ומוודאת כי כל הזמנה חויבה פעם אחת ובסכום הנכון. על מנת לוודא כי לא ביצעת הזמנה כפולה, תוכלי לבדוק את ההזמנה שלך ואת סכום החיוב באזורך האישי, או ליצור איתנו קשר במייל: [email protected]
  • משלוחים והחזרות

    • שליח עד הבית
      הזמנה עם שליח עד הבית תגיע לביתך תוך  2-5 ימי עסקים מיום למחרת ביצוע ההזמנה שלך. עלות המשלוח: חינם ברכישה מעל 199 ש"ח, 29 ש"ח ברכישה שסכומה נמוך מ-199 ש"ח. שימי לב: זמני ההמתנה עלולים להתעכב במשלוחים המיועדים ליישובים מרוחקים.
  • מהו יום עסקים?
    יום עסקים מתייחס לכל ימות השבוע, מלבד יום ביצוע ההזמנה, ימי שישי, ימי שבת, ערבי חג, חג, שבתון, חול המועד וימי זיכרון.
    החזרת פריטים
    ניתן להחזיר את כלל הפריטים מכלל הקטגוריות הם כל עוד לא נעשה בהם כל שימוש
  • החזרה באמצעות שליח
    ניתן להחזיר פריטים באמצעות שליח עד הבית - בחינם! ניתן להחזיר פריט עד 14 ימי עסקים מיום קבלת ההזמנה. איך זה עובד? ודאי כי הפריטים שברצונך להחזיר תקינים ולא נעשה בהם כל שימוש מלאי את פרטייך, סיבת ההחזרה וכיצד תרצי לקבל את ההחזר,  שילחי מייל לשירות הלקוחות שלנו בכתובת [email protected] ואנחנו נדאג לשלוח אלייך שליח בתיאום מראש. אחרי שנקבל את הפריטים ונוודא את תקינותם - ההחזר יועבר אלייך במלואו.
    כמובן שאפשר לבצע החלפה של מידה או פריט בכל אחד מסניפי הרשת עד 14 יום.
  • החלפת פריטים ללא חשבונית
    ניתן להחליף את הפריטים בכל אחת מחנויות הרשת, תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת ההזמנה. טבלת ההחזרה והברקוד שעל מדבקת ההחזרה ישמשו כפתק החלפה לפריטים שהוזמנו באתר. לא יינתן זיכוי כספי בחנויות הרקשת אלא באמצעות שליח בלבד.
  • ביטול עסקה
    החלטת לבטל את העסקה? אנחנו כאן כדי לסייע. חשוב לנו לעשות את המיטב כדי לספק לך את רמת השירות הגבוהה ביותר. תוכלי למלא את הטופס שבלינק, ואנחנו נעדכן אותך במייל בסטטוס העסקה.
     
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.