בואו נדבר על תחתונים

בואו נדבר על תחתונים

תחתונים גבוהים

טרנדים באים והולכים, אבל תחתונים בגזרה גבוהה זה הטרנד החזק ביותר היום. אנחנו רואות את זה בעיקר בבגדי ים וכמובן שאותם הטרנדים מחלחלים גם לתחום ההלבשה התחתונה.

לא מפתיע לגלות שהגזרה הגבוהה שולטת היום לאור העובדה שבשנים האחרונות הישבן הגדול הפך אופנתי יותר, ומבנה שעון חול בסגנון של קים קרדשיאן או ג׳יי לו הוא המבנה המבוקש. תחתונים בגזרה גבוהה, כאלו שנחים כמעט על המותן יוצרים אשלייה של ירכיים רחבות יותר משהן באמת. הסגנון הנועז הזה אולי לא מתאים לכל אחת ויש נשים שפחות מתחברות להדגשת הירכיים, כדאי לבחור בתחתונים בגזרה נמוכה יותר.

תחתונים נמוכים

בתחילת שנות האלפיים ראינו מכנסיים נמוכים במיוחד, מהסוג שראינו גם על כוכבי רוק בשנות השבעים. כולנו זוכרות את בריטני ספירס בקליפים הראשונים שלה, ובעצם גם ביקור בעמוד האינסטגרם הנוכחי שלה יגלה שהגזרה הנמוכה עדיין חביבה עליה. ולמכנסיים נמוכים נדרשים גם, תחתונים נמוכים. עם או בלי קשר לטרנד שיעשה לוודאי קאמבק בקרוב, כדאי שתדעו שתחתונים בגזרה נמוכה מחמיאים בדרך כלל לנשים שהבטן שלהן יחסית שטוחה או צרה, ודווקא המבנה הכללי שלהן אגסי, כלומר הירכיים והישבן שלהן רחבים באופן יחסי למותן. גזרה נמוכה חותכת, במובן החיובי, את הירכיים ויוצרת מראה נשי ומאוזן יותר עם ההארכה של הטורסו.

תחתוני בוקסר

כל מי שחושקת במראה נערי סקסי ושובב ובכל זאת מחפשת קצת יותר כיסוי, כדאי לקחת בחשבון שמידת התחתונים משפיעה באופן דרמטי על האופן שתחתוני בוקסר ישבו עליך, ומידה מעט קטנה ולוחצת עלולה ליצור מראה שיהיה פחות מחמיא גם במראה הכולל ואפילו מבעד לבגדים. תחתוני בוקסר בטכנולוגיית סימלס (ללא תפר) בדרך כלל נראים נהדר גם מתחת לבגדים, ואכן מעניקים כיסוי גבוה שנעים יותר לחלק מהנשים.

תחתוני צ׳יקי

גזרת צ׳יקי היא בדרך כלל נמוכה וידידותית לכל גזרות הגוף, וההיצע הרחב של הגזרה הזו מאפשר מנעד רחב מסגנון יומיומי ושובב לסקסי במיוחד. הרצועה הרחבה מכסה ויוצרת גזרה "שבין בוקסר לביקיני, ולפעמים גם נקראת גזרת "היפסטר.

תחתוני ביקיני

הקלאסיקה הזו מועדפת על רוב הנשים הישראליות, ולא בכדי. המותן בגובה ניטרלי וטבעי לגוף, הכיסוי בישבן לא מלא מדי ולא צר מדי ונוטה להחמיא לכל סוגי הישבן, והסגנונות הרבים של תחתוני הביקיני מאפשר לכל אחת לבוא לידי ביטוי בסגנון המתאים לה- מתחרה, דרך ריב ועד סימלס.

חוטיני

הגזרה האולטימטיבית שבאמת משתלבת בבגדים הדוקים ולא מושכת תשומת לב לקווי מתאר של תחתונים. חלק מתחתוני החוטיני מגיעים עם רצועות רחבות וחלק עם דקיקות, אבל כדאי לדעת שדווקא בד מועט ככל האפשר בגזרת התחתונים מחמיא יותר לגזרה מלאה.

גזרה ברזילאית

אם גם אתן תהיתן מהי גזרה ברזילאית בתחתונים נשמח לספר שמדובר על תחתונים בגזרה גבוהה יחסית, וכיסוי ישבן שבין ביקיני לחוטיני. אם תשאלו סטייליסטים של הלבשה תחתונה הם קרוב לודאי יעידו שהגזרה הברזילאית מתאימה לישבן עגול ומוצק, כאמור- ברזילאי.

Related Products

Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.