החזיות שכל אחת צריכה בארון

החזיות שכל אחת צריכה בארון

סביר להניח שכבר יש לך כמה דגמי חזיות שאת אוהבת ומעדיפה ללבוש כמעט תמיד, ובכל זאת, בדיוק כמו שיש לך סוגים שונים של חולצות לפעילויות, ושעות שונות ביום ובשבוע, כך כדי שיהיו לך גם סוגים שונים של חזיות שיתאימו ללו"ז ולאאוטפיט שלך.

כי אחרי הכל, חזייה איכותית, תומכת, חזקה ונוחה באמת, עשויה לשפר את איך שכל היום שלך נראה. אז הנה החזיות שתמיד טוב שיהיו לך בארון.

חזיית טי שירט

החברה הכי טובה ויומיומית שלך לכל טי שירט או אאוטפיט שדורש תמיכה טובה ומראה חלק וטבעי שלא ניכר אפילו תחת הבדים הדקים ביותר. בחירה בגוון עור "תעלים" את החזיה באלגנטיות אפילו תחת טי שירט לבנה.

חזיות סטרפלס

אם יש לך בארון פריטים חושפי כתפיים, כמו חולצות ושמלות סטרפלס או א-סימטריות כדי שתהיה לך גם לפחות חזיית סטרפלס אחת טובה. ואם חשבת שחזיות סטרפלס לא מתאימות לכל אחת, אז הגיע הזמן לשבור לך המיתוס, חזיות סטרפלס מתאימות לכולן והן קיימות בכל המידות (כולל D+), הסגנונות, הגזרות והחיתוכים- עמוקים יותר או פחות, כדי לענות על כל קשת הצרכים והלוקים שיש לעולם להציע לך.

חזיית ברלט

הברלט כבר מזמן חצה את הקווים מעולם ההלבשה התחתונה לעולם ההלבשה "העליונה" והפך לטופ ואביזר אופנתי לכל דבר שלא רק משלים את האאוטפיט שלך, אלא גם נותן לו פאנץ'!

אבל מעבר למראה השיקי שלו יש גם את ההרגשה: לברלט יש את היכולת להעניק לך תמיכה יותר רכה ונינוחה.

אנחנו אוהבות לראות אותו מציץ מבעד לחולצה מכופתרת, ולאחרונה הוא נצפה יותר ויותר כשהוא משמש כטופ תחת ז'קט מחוייט, טרנד שהתחיל לפני מספר עונות והולך ומעמיק מידי שנה.

חזיית פוש-אפ

כשמה כן היא, חזיית הפוש-אפ נועדה לדחוף את החזה מעלה. יש חזיות פוש אפ שמגדילות לעשות וגם ממרכזות את החזה. הן אולי לא הבחירה היומיומית, אבל הן בחירה מצויינת למחשופים עמוקים מפני שהחיבור בין הקאפים ממוקם נמוך יחסית.
חזיות פוש אפ הן פתרון מעולה למי שרוצות להרים את החזה שלהן וגם למי שרק רוצות להוסיף לו עוד טיפה נפח.

חזיית בלקונט

החזייה הזאת עוצבה למחשופים רחבים ונמוכים, עגולים או מרובעים, כך שאם יש לך פריטים כאלה בארון, את חייבת גם אותה. מעבר לזה, היא גם ניחנה בשיק פריזאי הורס, לימים שבא לך "להרגיש טיפ-טיפה אירופה."

חזייה ספורטיבית / חזיית בייסיק ספורטיבית

גם אם את לא טיפוס ספורטיבי, תמיד טוב שתהיה לך אחת כזאת. החזיות האלה מעוצבות כדי להעניק תמיכה מעולה לצד נוחות מירבית, לא רק בצעידות על ההליכון, אלא גם בריצות היומיומיות שלך מכאן לשם, גם בטיולי סופשבוע עם המשפחה, וכן, גם באימוני כושר קלים כמו יוגה ופילאטיס - אם את עושה. לרוב הן מעוצבות כברלט, ביניהן תוכלי למצוא דגמי סימלס- ללא תפרים, עם או בלי ברזלים, עם או בלי ריפוד או עם ריפודים נשלפים.

Related Products

Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.